Description
Geventileerde olieinlaat recht
Gepolijst
Deze olie-inlaat vervangt het originele model met of zonder afvoerpijp bij de type 1 motoren.
De originele olie-inlaat moet worden gedemonteerd waarna de nieuwe olie-inlaat eenvoudig op de dynamosteun wordt gedraaid.
Deze olie-inlaat heeft één uitgang voor de carterventilatie zoals ook origineel het geval is maar geen olieafvoerpijp zoals vaak is toegepast bij de motoren t/m 1972
De oliedop wordt op de olie-inlaat geschroefd in plaats van de gebruikelijke bajonetsluiting
deze dop is bij de rode olie-inlaat en de 45 graden uitvoering van gepolijst aluminium en
de resterende olie-inlaten van zwart kunststof (hij kan ook afzonderlijk worden aangeschaft).
Je hebt de keuze uit een rechte olie-inlaat in diverse kleuren of een 45 graden uitvoering
die alleen in gepolijst aluminium verkrijgbaar is. De 45 graden olie-inlaat maakt het olie vullen gemakkelijker dan het rechte model.
Door de hoekopstelling komt de vulopening horizontaal te staan.
Knoeien met vullen wat bij het rechte exemplaar kan voorkomen is hiermee een stuk minder
Reviews
There are no reviews yet.